Хомосексуалността – нормално/ненормално?

79
350

Преди да започна, бих искал да благодаря на Longalon, който ме провокира със своята публикация „Смешният дебат за гей-съжителството“ да си направя това Интернет Списание, където вън от Truden Web Site мога да изразявам мнение без да се притеснявам, че то ще бъде определено като религиозно.

В това списание Бог ще бъде споменаван не по-често от всяко нормално или атеистично списание.

А сега на темата.

Хомосексуалността; нормално - ненормално
Хомосексуалността

Темата за хомосексуалността се споменава толкова често, колкото често в ЮАР където живея, черните повтарят „Ние сме като вас белите“.
Дразнещото в случая е, че нито черните са като белите, нито хомосексуалните са като хетеросексуалните.
Но защо пък хомосексуалистите да нямат правата на черните… и белите!?

Аз предполагам, че много скоро, навсякъде по света те ще имат правата на нормалните хора.
Да, правилно се изразих: правата на НОРМАЛНИТЕ хора.
Но трябва ли да ги имат?

В живота съществуват понятия, характеризиращи основни същности като нормално, ненормално, добро, зло, близо, далеч… и макар понятията да се променят с времето, същностите остават непроменими.
Понятието „далече“ се е променило с развитието на комуникациите и транспорта, но същността „далече“ остава непроменена и означава дистанция за която е необходимо по-много време за да бъде преодоляна.

Когато ползваме понятия за морални норми, често казваме, че моралът се променя с времето.
Моралът обаче като същност е непроменим и е необходим за опазване на живота на планетата, за опазване на човешкия духовен и ментален мир.
Променило се е разбирането за морал.
Но ако вчера е било добро да правиш на другите каквото искаш да правят на теб, то и днес същото е добро.
Ако вчера е било добро майка ти и баща ти да се любят, за да родят теб, то и днес е добро, да се любят хората, за да продължават рода.
И това е нормално.
Ненормално е да не се продължава рода.
Всичко, което дава живот е нормално, а всичко, което го отнема или възпира е ненормално.

Биологично погледнато, сексуалността е нормална, защото продължава вида.
Хомосексуалността е ненормална.
Морално погледнато, хетеросексуалността е нормална.
Аморална ли е хомосексуалността?
Очевидно да.
Защото онова на което нямаш право да учиш децата си е ненормално.
И би било много ненормално да ориентираш децата си като хомосексуалисти.
Да им казваш, че е НОРМАЛНО да си хомосексуалист би било толкова щуро, грозно, просташки, безнравствено, че речникът ни е беден.

Искате ли малко въпроси?
Ето:
„Мамо, защо чичо Гошо и чичо Иван се целуват?“
„Защото са хомосексуалисти, маминото.“
„А това нормално ли е, мамо?“
„Да миличко.“
„Те ще си родят ли деца? Кой ще ги ражда?“
„Мммм…“
„Мамо, отивам да нацелувам Петърчо. Като се върна ще ми отговориш.“

Както и да го мислите, хомосексуалността е нещо ненормално.
Ако ненормалното се легализира, започва да страдат морала, духовните ценности, образованието, социалните структури, икономиката… всичко започва да страда.

Хомосексуалните като личности са толкова добри или лоши, колкото всички останали хора.
И както уважаваме и обичаме всички останали, така и тях трябва да обичаме и уважаваме.
Но това не е повод да се легализира едно психично отклонение, както не е нормално това да се прави с всяко друго психично отклонение.
Това ще доведе до психични отклонения в обществото.

Представете си, че едих хомосексуалист започне да флиртува с хетеросексуален мъж.
Ако хомосексуалността е легализирана, флиртът би бил легален, от което следва че се легализира психическата и морална травма нанесена на нормалния мъж.
Не ми казвайте, че това не може да се случи.
Хомосексуалисти и сега флиртуват с нормални и се опитват да вкарат младежи в леглото си.
Когато го легализирате, то ще стане НОРМАЛНО.

Питал съм много хомосексуалисти, защо по тяхната логика не може да се разреши поддържането на кръвосмесителна връзка, ако се ползват противозачатъчни.
Нормално ли ще е да бъде разрешено роднини по първа линия да водят сексуален живот, ако ползват противозачатъчни?
Майки да спят със синовете си, бащи с дъщерите си, братя със сестрите си.
Колко далече сме от времето, когато това ще бъде „нормално“ и „морално“?

Поръчай книгата Труден Бог
предишна писаницаНе смислено
следваща писаницаЛесен Бутон за svejo.net
Труден
Роден: да, в Белене (Плевенско) | Местожителство: Зорница/Смолянско | Възраст: неузряла | Женен: щастливо за Анелия Енчева | Деца: Денислав и Надежда | Тъмно минало: комсомолски секретар, две сбивания | Светло бъдеще: закъснява
Запиши се за отговори
Уведоми ме за
guest
79 коментара
най-стари
най-нови най-гласувани
Мнения в полето
Виж всички коментари
Кубин Кастров
Кубин Кастров
03.12.2008 17:56

Милярди примери мога да ти дам, че живееш против вселенските закони (като продължаването на рода) ……
Вселенски ли ? Какви Вселенски закони ?
Радвам се че има живи богове да ни вкарват в правия път. Ти чети ли какво си написл ?

G.I.
G.I.
04.12.2008 9:44

Абсолютно съм съгласна с това, което си написал. Радвам се, че има нормални хора като теб които мислят трезво. Благодаря ти!

yatanski
05.12.2008 21:19

Радвам се да прочета нещо нормално. Не мисля обаче, че човек трябва да се извинява за вярата си в Бога. Това е причина за гордност 🙂 Аз например се гордея с това! Харесват ми размишленията ви.
Поздрави

G.I.
G.I.
08.12.2008 14:42

http://www.bgpetition.com/validate/1581-480247-143848
Здравей! Мисля, че би поткрепил това.

G.I.
G.I.
08.12.2008 14:43

Ако познаваш още някой, който мисли като теб по тъзи въпрос, моля те изпрати го и на него. Сърдечно ти благодаря!

Elena
Elena
27.02.2009 18:52

Поддържам мнението-изцяло. Аз съм от модерното поколение, чиито 5 от 10 приятели са хомо… Най-голямата заблуда е, че това е нормално, т.е. хората го възприемат не като болестно състояние-каквото е, а като „вродено“. Как може да има вродена хомо-ориентация…? Е разбира се доживяхме вече гей-парад в България, както и законно съжителсто между партъори без брак. Какво следва? Узаконяване по примера на Франция на гей-съжителствата, както и разрешението да си осиновяват деца… И къде отидохме, кой ще съхрани нормалния човешки род? Това ми прилича на самоубийство на вида. дано има поне осъзнати хора по света, а болни винаги си е имало… Прочети нататък »

Elderion
Elderion
30.03.2009 15:41

Авторът на това писание тук е толкова неграмотен по отношение на понятието морал и борави така волно с него, че няма на къде повече! Не може Сульо и Пульо да вземат от някъде си едно понятие, което е от сферата на философията и в частност на етиката, и да му придават смисъл какъвто те си пожелаят. Не може да наричаш нещо патология, когато то доказано не е такова. И т.н.

Хомосексуалност и морал? Ето ви една КОМПЕТЕНТНА статия по темата:
http://stalik.wordpress.com/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B8/svoboda-i-moralizym/

Elena
Elena
30.03.2009 19:49

Много странен коментар. И аз не разбрах кое е нормалното?

Elderion
Elderion
30.03.2009 23:33

О, неграмотно е от игла до конец. Ще ти дам само бегъл пример: „Биологично погледнато, сексуалността е нормална, защото продължава вида. Хомосексуалността е ненормална. Морално погледнато, хетеросексуалността е нормална. Аморална ли е хомосексуалността? Очевидно да. Защото онова на което нямаш право да учиш децата си е ненормално. И би било много ненормално да ориентираш децата си като хомосексуалисти. Да им казваш, че е НОРМАЛНО да си хомосексуалист би било толкова щуро, грозно, просташки, безнравствено, че речникът ни е беден.“ Осем изречения, в които авторът е излял цялата си некомпетентност. Първото изречение е вярно само дотолкова, доколкото обговаря една от функциите… Прочети нататък »

Elderion
Elderion
31.03.2009 8:26

Ще го проверя, а теб най-приятелски те съветвам да проявяваш повече уважение към своите събеседници. Личните обиди не са в твоя полза когато водиш дискусия. Те показват интелектуална слабост. Опит да се прехвърли вниманието върху опонента, за да не проличи слабостта в дискутираната материя. Да се маркира дадена критика като argumentum ad hominem е евтино и първолашко като подход. То с нищо не опровергава твърденията ми. Да, прав си, лишен от понятие за моралното може да е извършителят. Това е аморала – отсъствието на понятие за морал, каквото състояние имаме при невръстните или при шофьор, който не е реагирал на… Прочети нататък »

Elena
Elena
31.03.2009 9:54

Аз също виждам слабост в нападките, а липсата на защитавана позиция говори за неориентираност. И като резултат имаме само една гола и необоснована критика към събеседника, без израз на лично мнение. Предлагам да изложиш своето мнение и да го подложим на обсъждане, след което да преразгледаме дали твоят постинг е „по-грамотен“ от Труден. Когато казваш, че нещо е черно а не бяло, трябва задължително да отговориш на въпроса „Защо?“, както и да изясниш в подробности защита на твоята позиция. В случая не изразявам мнението си за хомо ориентацията, нито защитавам Труден, а смятам, че имам някаква основа за водене на… Прочети нататък »

Elena
Elena
31.03.2009 9:58

И още един съвет от мен:
Употребата на чуждици, термини и много думи, не те прави по-интелигентен, или не защитава от само себе си идеята ти.
А само показва, че не можеш да ги използваш, и нямаш конструктивно мислене.
Не ми се иска да критикувам, този, който пуска постингите, а ми се иска да намекна, че все още нямаме никаква дискусия на поставения от Труден проблем за хомо-.
За сега имаме само нападки и гневни изблици, които нямат място тук, и аз лично бих ги изтрила, включително и моя постинг, защото нямат връзка с темата.
Успех
Успех

Elderion
Elderion
31.03.2009 10:42

На какво е основана твоята сексуална активност или тази на педофилите? Ако се определяш като нормален само защото половият нагон е нормален за хората, трябва да ти припомня, че такъв нагон имат всички полово извратени личности. Предполагам можеш да си представиш спектъра на половата извратеност. Какво пречи да поставим и теб там? Защо според теб ти си НОРМАЛЕН, а педофилът е ненормален? Хората с десни (и) християнски възгледи много обичат да говорят за педофилия, некрофилия, зоофилия и какво ли още не, за да натоварят хомосексуалността с негативните конотации на тези явления. За съжаление този евтин опит за аналогия е твърде… Прочети нататък »